"Inovace jsou nutností. Provozovat naše podnikání a vyrábět stejné produkty jako před 20 lety není cesta vpřed," řekl Ken McCarty účastníkům 61. výročního zasedání Národní rady pro mastitidu.
To byl jeden ze šesti klíčových poznatků, které McCarty sdělil o své vícegenerační farmářské rodině, která podniká v mlékárenství již téměř 100 let.
"Budoucnost mlékárenství spočívá v tom, že ze všech shromážděných údajů vytěžíme informace pro zlepšení," pokračoval McCarty, který je na snímku třetí zleva se svými bratry Clayem, Davidem a Mikem.
Když McCarty pokračoval ve sdílení upřímných komentářů o své rodinné farmě, uvedl na obrazovce těchto šest klíčových poznatků:
-
Co bylo staré, je zase nové
-
Generační rozdíly jsou skutečné
-
Inovace jsou nutností
-
Na nákladech vždy záleží
-
Buďte vypravěčem příběhů
-
Emoce jsou vzpomínky
Co se týče generačních rozdílů, McCarty řekl: "To, čeho si cení můj otec, je jiné než to, čeho si cení moje děti." To znamená, že se liší i způsob sdělování příběhů, protože každá generace komunikuje jinak.
"Vycházíme lidem vstříc tam, kde se nacházejí," pokračoval chovatel. "TikTok. To je pro nás velký komunikační prostředek," řekl o sociální síti zaměřené na videa.
McCarty se pak podělil o příklad o umístění příběhu na sociální média v blízkosti Halloweenu. "Jeden z našich nejlepších příspěvků na farmě byl o netopýřích budkách, které jsme vyvěsili na našich farmách," řekl. Příspěvek zahrnoval diskusi o biologické rozmanitosti a přirozené ochraně proti škůdcům. "Příspěvek zveřejněný v období Halloweenu jej skutečně posunul a pomohl spotřebitelům seznámit se s farmou."
"Musíme si uvědomit, že emoce jsou vzpomínky," řekl chovatel upřímně k publiku. "Pokud se nám podaří vytvořit emocionální vazby, budeme mít zajištěnou budoucnost."
Autor: COREY GEIGER, MANAGING EDITOR
Zdroj: www.hoards.com (online 27/09/2022)